Actef Roleplay
APV
APV
  • 👋Actef Roleplay APV
  • Strafbepaling
  • Algemeen
    • Artikel 1 - FailRP & Powergaming
    • Artikel 2 - Cheats
    • Artikel 3 - Exploits
    • Artikel 4 - Verstoring RP
    • Artikel 5 - Meta-gaming
    • Artikel 6 - Cop - baiting
    • Artikel 7 - Combat-logging
    • Artikel 8 - GTA Driving Style
    • Artikel 9 - VDM
    • Artikel 10 - RDM
    • Artikel 11 - Value of Life
    • Artikel 12 - New Life Rule
    • Artikel 13 - Microfoon
    • Artikel 14 - Nederlandse Taal
    • Artikel 15 - Spam
    • Artikel 16 - Karakter breken
    • Artikel 17 - Beroepskleding
    • Artikel 18 - Alt Characters
    • Artikel 19 - Voertuigen in gebouwen
    • Artikel 20 - Standaard-outfit
    • Artikel 21 - Impersonatie overheidsmedewerker
    • Artikel 22 - Belediging
    • Artikel 23 - Bodycams
    • Artikel 24 - Streamsniping
    • Artikel 25 - Voertuigverlies in water (bij achtervolging)
    • Artikel 26 - Borgtocht
    • Artikel 27 - Helikopers/vliegtuigen
    • ❗Artikel 28 - Aanvragen van refunds
    • Artikel 29 - Stem vervormer
    • Artikel 30 - Staff
    • Artikel 31 - Zelfdoding
    • ❗Artikel 32 - Stemherkenning
    • Artikel 33 - Afzettingen
    • Artikel 34 - Toxic Gedrag
    • ❗Artikel 35 - AFK Kick omzeiling
    • Artikel 36 - Crime-baiting
    • Artikel 37 - MLO'S & Scripts
    • Artikel 38 - Server restarts
    • Artikel 39 - IRL Trading
  • Crimineel
    • Artikel 1 - Counteren
    • Artikel 2 - Twitter berichten
    • Artikel 3 - Gang terreinen
    • Artikel 4 - Overval Regels
    • Artikel 5 - Crimineel gedrag tegen ambulancemedewerkers en andere overheidsmedewerkers
    • Artikel 6 - Ontsnappen uit het cellencomplex
    • ❗Artikel 7 - Witwassen
    • Artikel 8 - Combatstashen
    • Artikel 9 - Gijzelen
    • Artikel 10 - Gedrag tijdens gijzelingen
    • Artikel 11 - Kofferbak
    • Artikel 12 - Gangkluis
    • Artikel 13 - Politie/Kmar HB Gijzeling
    • Artikel 14 - Overvallen & Oplichten
Powered by GitBook
Op deze pagina
  1. Crimineel

Artikel 4 - Overval Regels

  1. Hij/zij die beslist een overval te starten dient hier roleplay aan te verbinden. Ga dus een scenario aan met de betrokkene en probeer dit niet af te rafelen.

Bij het volgend aantal politie agenten en/of KMAR in dienst (opgeteld) mag er een overval plaatsvinden:

  • Winkel overval: 3

  • Huisinbraak: 2

  • Juwelier overal: 6

  • Kleine Bank overval: 5

  • Grote Bank overval: 8

  1. Hij/zij die een huisinbraak/winkel overval start mag het pand verlaten nadat hij/zij hiermee klaar is. Echter voor de juwelier, grote/kleine bank is het genoodzaakt om te wachten tot de politie ter plaatse is.

  2. Hij/zij die beslist een overval te starten is genoodzaakt voor externe hostages te krijgen die buiten hun eigen kringen vallen.

  • Hij/zij die een overval start is genoodzaakt om wapens van het zelfde kaliber te gebruiken als het gevaar dat dreigt.

Voorbeeld:

Je gaat geen grote bank overval starten met 1 mesje.

VorigeArtikel 3 - Gang terreinenVolgendeArtikel 5 - Crimineel gedrag tegen ambulancemedewerkers en andere overheidsmedewerkers

Laatst bijgewerkt 9 maanden geleden