Artikel 4 - Overval Regels
Hij/zij die beslist een overval te starten dient hier roleplay aan te verbinden. Ga dus een scenario aan met de betrokkene en probeer dit niet af te rafelen.
Bij het volgend aantal politie agenten en/of KMAR in dienst (opgeteld) mag er een overval plaatsvinden:
Winkel overval: 3
Huisinbraak: 2
Juwelier overal: 6
Kleine Bank overval: 5
Grote Bank overval: 8
Hij/zij die een huisinbraak/winkel overval start mag het pand verlaten nadat hij/zij hiermee klaar is. Echter voor de juwelier, grote/kleine bank is het genoodzaakt om te wachten tot de politie ter plaatse is.
Hij/zij die beslist een overval te starten is genoodzaakt voor externe hostages te krijgen die buiten hun eigen kringen vallen.
Hij/zij die een overval start is genoodzaakt om wapens van het zelfde kaliber te gebruiken als het gevaar dat dreigt.
Voorbeeld:
Je gaat geen grote bank overval starten met 1 mesje.
Laatst bijgewerkt